søndag 18. november 2012

Time Wise basic set

Opplev fordelene som gir deg mer ungdommelig hud! Før jeg kjøpte Mary Kay basic- set så hadde jeg aldri renset og skrubbet huden min. Jeg har i utgangspunktet ganske fin hud og har aldri vært plaget med kviser. Til tross for det så opplever jeg at huden min har blitt mye finere etter at jeg begynte med renseprodukter fra Mary Kay.
Dette settet er en fint å starte med, så kan du etterhvert bygge videre på dag- og nattserum. Dette settet koster kr 990,- Det er veldig drøyt og du har det i 6-9 måneder.

TW 3-in-1 cleanser rengjør huden din og får bort døde hudceller, samtidig som den gjenoppbygger huden din.

Deretter påfører du TW fuktighetskrem som reduserer synlige tegn på hudens aldring og gir deg et mer ungdommelig utseende. Den gir deg myk og glatt hud.

Tilslutt påfører du foundation som er tilpasset din hudfarge.
Denne serien finnes for normal/tørr hud og kombinert/fet hud.
Prisen for settet i tre deler koster altså kr 990,-

Hvis du booker et møte innen januar 2013 får du dette settet som vertinnegave.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar